Home > Daggebruik > Afsprakenboek > Wachtlijst

Met de Wachtlijst kan je klanten op volgorde op de lijst zetten die graag een afspraak bij je willen maken, terwijl je al helemaal vol staat. Komt er een plekje vrij? Dan kan je de eerste klant van de wachtlijst bellen en zo het plekje opvullen!


Bekijk hier hoe de Wachtlijst werkt


Waar vind je de wachtlijst?


Ga naar het afsprakenboek en klik links onder de agenda op de knop Wachtlijst.


Hoe voeg ik een klant toe aan de Wachtlijst?


Om een klant toe te voegen aan de Wachtlijst, klik je rechtsboven op de knop 'Klant toevoegen'. In het nieuwe scherm kan je de klant kiezen en de behandeling die de klant graag zou willen. Vergeet niet om op 'Opslaan' te klikken!


Hoe kan ik een klant uit de Wachtlijst in mijn Afsprakenboek zetten?


Heb je een lege plek in je Afsprakenboek die je wilt opvullen met iemand uit de wachtlijst? Dubbelklik dan op de beschikbare tijd in het Afsprakenboek.

Klik in de Afsprakenboek Pop-up op het knopje 'Wachtlijst'.

De wachtlijst komt tevoorschijn. Hier kan je de klant selecteren die je wilt zetten op het lege plekje in je Afsprakenboek.

Heb je de klant geselecteerd? Dan komt de klant en de behandeling in de Afsprakenboek Pop-up te staan. Het enige wat je nog hoeft te doen is op 'Opslaan' te klikken.



Cadeautje:

De Wachtlijst functie zit in pakketten vanaf VIP en hoger. Voor de hele lockdown en t/m 3 maanden na de opening blijft de wachtlijst beschikbaar voor iedereen.

Heb je het antwoord gevonden?