Het lijkt erop dat we begin maart weer open mogen. Denk dan aan onderstaande stappen om je klant op de hoogte te brengen:

  1. Pas de pop-up bij het online boeken aan als je hiermee werkt

  2. Stuur een bericht naar al je klanten

  3. Bel je topklanten


Stap 1: Pas de pop-up bij het online boeken aan

Werk je met het online boeken in je salon? Gebruik dan de pop-up om aan te geven dat je alleen klanten kan ontvangen als ze geen klachten hebben.

Bekijk hier een aantal voorbeeldberichten


Stap 2: Stuur een bericht naar je klanten

Je kan snel en makkelijk vanuit SMART een bericht sturen naar je klanten. Kies voor een SMS of een e-mail. Bekijk onderstaand filmpje hoe je dit doet


Stap 3: Bel je topklanten

Je salon mag nu weer open. Hoe kan je jouw meest trouwe klanten ook nu belonen voor de trouw aan jouw salon? Door ze nu te bellen en een afspraak met ze in te plannen. Topklanten zijn namelijk de klanten die het meeste bij je besteden in periode X, ook wel je meest trouwe klanten :-).

Waar vind je deze?

  • Login op SMART

  • Klik op Cijfers

  • Klik op klanten

  • Klik op Topklanten

  • Kies een periode, bijvoorbeeld van september 2019 t/m eind februari 2020

  • Kies of je 25/50 of 100 klanten wilt zien

  • Klik op Maak PDF.

  • En bellen maar!


Heb je het antwoord gevonden?