Home > Daggebruik > Klanten > Dubbele Klanten

Op deze pagina zie je alle mogelijke dubbele klanten in je klantendatabase. Bij het kopje ‘Hoe’ zie je hoe ze zijn toegevoegd. Er zijn twee opties:

  1. Online geboekt > Je klant heeft zelf een online afspraak gemaakt en is als nieuw toegevoegd aan je klantendatabase.

  2. In salon > Jijzelf of een medewerker hebt deze klant toegevoegd in je klanten database.


Een nacht nadat een 'mogelijke dubbele' klant is toegevoegd zal naast de klant een knop verschijnen. Het systeem zoekt naar mogelijke dubbele klanten op basis van postcode + huisnummer (als niet aanwezig op basis van de naam, het emailadres en het mobiele nummer). Op deze manier blijft jouw klantendatabase goed op orde en heb jij zicht op hoeveel nieuwe klanten er worden toegevoegd.

Dubbele klant

In de nieuw toegevoegde lijst zie je achter een contact staan: '1 dubbele klant'.

Dat betekent dat het systeem een contact in jouw lijst heeft gevonden met hetzelfde postcode en huisnummer (of zelfde naam, mobiel nummer of emailadres).

Klik op de knop en je ziet welke klanten het systeem als dubbel ziet.

Kies vervolgens wat je met deze klanten wil doen.

  1. Is het inderdaad dezelfde klant? Klik dan op 'klanten samenvoegen' Klik hier om te zien hoe je een klant samenvoegt

  2. Is het een nieuwe klant? Klik dan op 'nieuw toevoegen'

Heb je het antwoord gevonden?